Pracodawcy coraz częściej decydują się na zapewnienie swoim pracownikom prywatnej opieki medycznej, gdyż pracownicy to dla firmy dobro najważniejsze. Tym bardziej ich zdrowie jest priorytetowe.
Pracownicy świadomi swoich praw i obowiązków
Kryzys gospodarczy został w dużej mierze zażegnany, wskaźnik bezrobocia również nie jest tak wysoki, jak jeszcze kilka lat temu, przez co – a raczej dzięki czemu – pracownicy stali się bardziej wymagający i świadomi przysługujących im praw. Ludzie nie łapią się „pierwszej lepszej” pracy, a wręcz przeciwnie. Wybierając ją, zwracają uwagę na wiele czynników, m.in.: opiekę medyczną, jaką przyszły pracodawca jest skłonny im zaproponować.
Każdy zatrudniony chce mieć poczucie komfortu związane ze świadomością, że w razie choroby będzie mu przysługiwało zwolnienie lekarskie i nie będzie się później musiał martwić o to, czy pod koniec miesiąca wystarczy mu pieniędzy. Pracodawcy wychodzą naprzeciw tym oczekiwaniom i rezygnują z umów z publicznymi przychodniami na rzecz prywatnych placówek.
Jak najszybciej umówić się na wizytę?
Niejednokrotnie budzisz się z gorączką, nie jesteś w stanie odpowiednio szybko umówić się na wizytę lekarską, co skutkuje tym, że do pracy musisz iść chory. Nie dość że męczysz się niemiłosiernie, to dodatkowo twój stan zdrowia ulega pogorszeniu. Brzmi znajomo?
Choroba raz na jakiś czas dopada każdego z nas i o ile nie jest to zwykłe przeziębienie, które przechodzi po kilku dniach, wymaga wizyty u specjalisty. Chociaż nie tylko gorszy stan zdrowia wymusza na nas odwiedzenie lekarza. Doskonale pamiętam, jak po znalezieniu nowej pracy musiałam zrobić badanie lekarskie i aby się w ogóle na nie umówić, czekałam prawie 40 minut na połączenie z konsultantem. Jak widać, nawet system prywatnej przychodni ma swoje niedogodności. Wraz z postępem technologii i tym się jednak ktoś zajął. Jeśli potrzebujesz pilnie umówić się na wizytę, bardzo pomocny w kontakcie z placówką medyczną będzie widget smart call-back firmy Dzinga, zdobywający coraz większą popularność.
Innowacyjna technologia
Widget połączenia zwrotnego, czyli wcześniej wspomniany tzw. call-back, to ikonka ze słuchawką telefoniczną zapewniająca szybki kontakt. A dokładniej: działa on w taki sposób, że kiedy przeglądamy stronę placówki, do której chcemy się zapisać, na ekranie naszego telefonu pojawia się przycisk ze słuchawką. Gdy podamy swój numer, w ciągu 21 sekund oddzwoni do nas przedstawiciel ośrodka, który udzieli nam wszystkich potrzebnych informacji i umówi nas na wizytę. Okienko na ekranie inicjujące połączenie zwrotne jest częścią platformy do optymalnego zarządzania komunikacją w firmie.
Wszystko to od Dzinga dla nas – pracowników, którym zależy tak samo na własnym zdrowiu, jak i na produktywności w pracy. Technologia rozwija się dla nas i robi wszystko, aby ułatwić nam szybsze i prostsze komunikowanie się.